Disseny d’oficines
1150
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1150,bridge-core-2.0.3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Disseny d’oficines

UBICACIÓ

Tordera

SUPERFÍCIE

70 m2

ANY

2013

FOTOGRAFIA

MBT Montse Busquets

Quan projectem l’interiorisme d’oficines ens posem a la pell de les persones que hi treballaran, per crear espais agradables, flexibles, còmodes i útils per al funcionament diari. En aquesta reforma d’oficina hem adaptat la sala a les noves necessitats de l’empresa, creant particions d’espai per guanyar privacitat en els despatxos, però sense renunciar a l’amplitud visual de l’oficina. El disseny interior combina pladur amb vidre net per tapar visualment la part baixa de les taules i donar aire a la zona superior, aconseguint comunicació i interacció entre els diversos espais i gaudint de les vistes a l’exterior.

Una oficina amb lluminositat natural, amb despatxos privats i espais comuns, combinem vidre ample amb il·luminació càlida per crear ambients confortables i productius.

 

En aquesta reforma d’oficina hem dissenyat la recepció amb una paret revestida amb pedra natural. Làmines de pissarra flexible que cobreixen una antiga paret mestra, donant caràcter i personalitat a l’entrada de l’empresa. La gamma de color combina el blanc lacat dels mobles, el to caoba i càlid del parquet i el to natural de la pròpia pissarra amb la seva textura. El parquet crea una atmosfera acollidora i càlida per l’entorn de treball.

Concebem el disseny de les oficines amb l’objectiu de crear espais útils, visualment agradables i amb sistemes d’il·luminació òptims per al confort visual de les persones. Contemplant criteris d’ergonomia perquè l’espai de treball compleixi amb els requisits i condicions necessaris per al desenvolupament de l’activitat, contemplant la salut i el benestar. Creem projectes adaptats a cada necessitat de l’empresa.